Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie
internetowym prowadzonym przez Sprzedawcę pod adresem
https://goddessclub.elms.pl/ WWW.BUSINESSPLANNERKA.PL
Regulamin zawiera informacje m.in.: o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia
umowy sprzedaży, sposobach dostarczenia produktów i płatności dostępnych w
sklepie internetowym, jak również warunki i sposoby świadczenia usług drogą
elektroniczną. Zawiera również informacje dotyczące postępowania
reklamacyjnego oraz sposobów i warunków odstąpienia od umowy.
Sklep internetowy https://goddessclub.elms.pl/
WWW.BUSINESSPLANNERKA.PL należy do KLAUDIA KUHN prowadzącej
działalność gospodarczą pod firmą Goddess Club. Klaudia Kuhn z siedzibą przy
ul. Waryńskiego 42, 80-240 Gdańsk, NIP: 8431554612, REGON: 221510916
Kontakt ze sklepem jest możliwy za pośrednictwem:
• wiadomości e-mail na adres mailowy: hello@businessplannerka.pl
•
•
§1 Definicje
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
1. Sprzedawca lub Usługodawca – KLAUDII KUHN prowadzącej działalność
gospodarczą pod firmą Goddess Club. Klaudia Kuhn z siedzibą przy ul.
Waryńskiego 42, 80-240 Gdańsk, NIP: 8431554612, REGON: 221510916
wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.2. Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne
przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i
dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu lub korzystająca z innych
Usług Sklepu Internetowego.
3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży
w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Konto – uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja
Sklepu (usługa), w ramach której, po dokonaniu rejestracji lub zakupu w
Sklepie Klient uzyskuje dostęp do unikatowego konta w Sklepie
stanowiącego indywidualny zbiór zasobów i uprawnień Klienta oraz
umożliwiający mu dostęp do zakupionych Produktów Cyfrowych lub Usług
Cyfrowych.
5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca ze
Sprzedawcą Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej.
6. Regulamin – niniejszy regulamin dostępny pod adresem
www.businessplannerka.pl https://goddessclub.elms.pl/ w stopce strony
pod linkiem: „Regulamin”.
7. Sklep Internetowy lub Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem
www.businessplannerka.pl https://goddessclub.elms.pl/za pośrednictwem,
którego Klient może dokonywać zakupów określonych Produktów i Usług.
8. Treść cyfrowa – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej
dostępne w ramach Sklepu, w szczególności zapisane w
formacie .PDF, .MP3, .MP.4, .EPUB, .MOBI, przeznaczone do sprzedaży, w
szczególności: e-booki (materiały elektroniczne do pobrania), nagrane kursy,
masterclassy lub spotkania online, dokumenty i materiały elektroniczne
związane z uczestnictwem w danym kursie lub w grupie w serwisie
społecznościowym, dostępne do pobrania lub udostępnione w Koncie
Klienta, po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę.
9. Produkt – wymienione, opisane i prezentowane w Sklepie Internetowym produkty, w tym również Treści Cyfrowe, Usługi online oraz Usługi cyfrowe.
10. Usługa online – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta na
odległość (online) w związku z charakterem sprzedawanych Produktów i
zgodnie z ich opisem w Sklepie lub odrębną umową indywidualną zawartą
między stronami. Do Usług online zalicza się: mentoring indywidualny, kursy
online, konsultacje online, masterclassy, mastermindy i inne usługi
prowadzone online (live).
11. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca konsumentowi na: a) wytwarzanie,
przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane
lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c)
Inne formy interakcji przy pomocy takich danych.
12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy
Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.13. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o
prawach konsumenta.
14. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku, dalej jako Kodeks
cywilny.
15. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca
2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
16. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające
bezpośrednio do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży i spełnienia
świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym
Regulaminie, określające jednoznacznie rodzaj, ilość Produktów oraz
wszelkie inne informacje dotyczące kupowanego Produktu.
17. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach
Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym
wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się
na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
18. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w
Sklepie sposobów płatności internetowych.
19. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i
oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także
wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą
właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).
§2 Postanowienia Ogólne
1. Sklep internetowy jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej
www.businessplannerka.pl https://goddessclub.elms.pl/ i jest prowadzony
przez KLAUDII KUHN prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą
Goddess Club. Klaudia Kuhn z siedzibą przy ul. Waryńskiego 42, 80-240
Gdańsk, NIP: 8431554612, REGON: 221510916
2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego
oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za
pośrednictwem Sklepu. Skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i
Przedsiębiorców na prawach konsumenta, korzystających ze Sklepu.
3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
◦ rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną a także
zasady zawierania Umów Sprzedaży, których przedmiotem są
określone Produkty (Treści cyfrowe i Usługi online),
◦ sposoby złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży, formy
dostawy i płatności dostępne w Sklepie Internetowym,
◦ zasady i warunki korzystania ze Sklepu,
◦ zasady i warunki publikowania opinii w Sklepie,
◦ prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów,
◦ procedurę reklamacyjną oraz procedurę odstąpienia od Umowy
zawartej na odległość,
◦ informacje dotyczące rezygnacji z Usług online.
4. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i
Przedsiębiorców na prawach konsumenta, korzystających ze Sklepu,
składających Zamówienie lub zawierających ze Sprzedawcą Umowę
sprzedaży, umowę na dostarczenie Treści cyfrowych lub świadczenie Usług
online.5. Warunkiem korzystania ze Sklepu przez Klienta i dokonywania sprzedaży
Produktów przez Sprzedawcę na rzecz Klienta jest zapoznanie się z treścią
Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę
na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
6. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w
szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty
w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia
umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
7. Usługodawca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do
konkretnych konsumentów lub konkretnych kategorii konsumentów w
oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
zachowań konsumentów.
§3 Rodzaje Usług Online i warunki rezygnacji z Usług online
1. Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej
świadczy Usługi online na odległość tj. przez podaną platformę internetową
lub za pośrednictwem Konta (w zależności od opisu Usługi online), które
prezentuje w Sklepie i do których dostęp i możliwość skorzystania
sprzedaje za jego pośrednictwem, a w szczególności do Usług online
zalicza się:
◦ Kurs, masterclass, spotkanie lub inne wydarzenie online na żywo –
Usługa online polegająca na przeprowadzeniu przez Sprzedawcę
kursu, spotkania, masterclass lub innego wydarzenia online tj. za
pośrednictwem podanej platformy w Internecie oraz umożliwienia
Klientowi odtworzenia (przez określony czas) nagrania z tego
wydarzenia za pośrednictwem Konta. Dokładny opis usługi, czas
trwania kursu, masterclass, spotkania lub innego wydarzenia jest
każdorazowo określony w opisie zamieszczonym w Sklepie. Na dane
wydarzenie online mogą składać się między innymi materiały audio,
video, materiały tekstowe. Do uzyskania dostępu i zakupu tej Usługi
online konieczne jest jej wcześniejsze opłacenie oraz posiadanie
Konta,
◦ Mentoring grupowy (master mind) lub indywidualny (1:1) – Usługa
online, której dokładny opis, zakres tematyczny, czas trwania
mentoringu jest określony w opisie zamieszczonym w Sklepie. Na
mentoring mogą składać się między innymi materiały audio, video,
materiały tekstowe (o ile opis Usługi online tak stanowi). Do zakupu
mentoringu konieczne jest jego opłacenie. W przypadku mentoringu
indywidualnego (1:1), konieczne jest również ustalenie indywidualnych
terminów spotkań i tematyki. Jeżeli opis Produktu tak stanowi, może
być konieczne zawarcie dodatkowej umowy na usługi mentoringowe
(wówczas Sprzedawca i Klient są związani zapisami niniejszego
Regulaminu i zawartej umowy). W przypadku braku zawarcia Umowy,
wiążący dla Klienta i Sprzedawcy jest tylko niniejszy Regulamin, opis
Usługi online oraz ustalenia indywidualne dokonane z Usługodawcą,
◦ Dostęp do określonej grupy w mediach społecznościowych lub
komunikatora (np. Telegram, Facebook) – Usługa online z
wykorzystaniem grupy na jednej z platform społecznościowych.
Dokładny opis usługi, czas trwania, tematyka, platforma, na której
została utworzona grupa (np. Facebook, Telegram lub WhatsApp)oraz założenia usługi są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie.
W grupie lub komunikatorze będą publikowane między innymi
materiały audio, video, materiały tekstowe. Do zakupu dostępu
konieczne jest jego wcześniejsze opłacenie oraz posiadanie konta na
danej platformie społecznościowej lub komunikatorze,
◦ Inne Usługi online opisane w Sklepie.
2. Szczegóły dotyczące konkretnej Usługi online podane są w jej opisie w
Sklepie, niniejszym Regulaminie oraz w umowie (o ile została zawarta
między Sprzedawcą a Klientem) i wszystkie te zapisy są wiążące dla Klienta.
3. Klient może zrezygnować z Usługi online opisanej w §3 ust. 1 lit. a, lit. c i lit. d
powyżej, pod warunkiem że Usługa online nie została zrealizowana. Klient
będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za tę Usługę online w wysokości
proporcjonalnej do jej wykonania np. proporcjonalnie do czasu jej trwania,
proporcjonalnie do stopnia jej wykonania, zwrócenia pełnej wartości
dostarczonych Treści cyfrowych, ilości przeprowadzonych spotkań, koszt
podjętych działań itp. Klient może zostać również zobowiązany do
naprawienia szkody, którą Usługodawca poniósł na skutek
nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z
uwagi na brak możliwości przyjęcia innych klientów w terminie, który był
zarezerwowany dla Klienta rezygnującego poprzez zapłatę 50% ceny za
okres pozostały do zakończenia Usługi online).
4. Rezygnacja z Usługi online wymienionej w §3 ust. 1 lit. b Regulaminu
(mentoring grupowy (mastermind) lub indywidualny (1:1)), jest możliwa na
warunkach uregulowanych w indywidualnej Umowie zawartej między
Klientem a Usługodawcą. W przypadku, gdy umowa między Usługodawcą a
Klientem nie zostanie zawarta, zastosowanie co do możliwości rezygnacji
ma §3 ust. 3 powyżej (tj. zwrot wynagrodzenia należnego Usługodawcy w
wysokości proporcjonalnej do wykonania Usługi online i zwrot pełnej
wartości Treści cyfrowych otrzymanych w ramach Usługi online).
§4 Rodzaje Treści cyfrowych dostępnych w Sklepie
1. Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej
i za pośrednictwem Sklepu sprzedaje Treści Cyfrowe, a w szczególności:
◦ e-booki,
◦ nagrane kursy, masterclassy, warsztaty lub inne wydarzenia online,
◦ dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w
danym kursie, mentoringu, wydarzeniu online, wyzwaniu, masterclass
lub w grupie w serwisie społecznościowym albo komunikatorze,
◦ nagrane programy mentoringowe,
◦ nagrana indywidualna analiza kosmogramu dostarczona Klientowi
po wykonaniu Usługi online,
◦ inne Treści cyfrowe opisane w Sklepie, z których korzystanie zostało
uregulowane poniżej, w §14 Regulaminu.
2. Treści cyfrowe mają postać elektroniczną, w szczególności mogą być
zapisane np. w formacie: .PDF, .EPUB, .MP3, .MOBI i nie są zapisane na
żadnym nośniku materialnym. Informacje o formacie danej Treści Cyfrowej
są każdorazowo umieszczone w opisie Produktu.
3. Odstąpienie od umowy na dostarczenie Treści cyfrowych lub rezygnacja z
zawartej umowy nie będzie możliwa po dostarczeniu zamówionych Treści
cyfrowych, jeżeli zostaną spełnione warunki opisane w §17 ust. 4
Regulaminu.§5 Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi
drogą elektroniczną i Usługi Cyfrowe, w postaci m.in.:
◦ prowadzenia sklepu internetowego,
◦ umożliwienia Klientowi złożenia Zamówienia,
◦ prowadzenia platformy kursowej w ramach Konta, w której będą
publikowane linki do spotkań, Usług online prowadzonych na żywo, a
następnie linki do nagrań z tych Usług online (o ile opis Usługi online
tak stanowił),
◦ prowadzenia i umożliwienia Klientom dostępu do Konta i
zakupionych Produktów,
◦ umożliwienie klientowi przeglądania historii zamówień w Koncie,
◦ umożliwienie zapisu i wysyłka bezpłatnego newslettera.
2. Za pośrednictwem Sklepu, podczas składania Zamówienia w Sklepie, Klient
może dodatkowo zapisać się do newslettera, w celu otrzymywania od
Sklepu na swój adres mailowy informacji m.in. o nowościach i promocjach
w Sklepie. Zapis do newslettera wymaga:
◦ posiadania aktywnego adresu e-mail i jego podania podczas
składania Zamówienia,
◦ zaznaczenia zgody na otrzymywanie newslettera,
◦ zapoznania się i zaakceptowania „Regulaminu Newslettera”
dostępnego podczas podawania danych do newslettera i udzielenie
zgody na korzystanie z tej usługi.
3. Z chwilą zapisania się do newslettera, między Klientem a Sprzedawcą
zawierana jest umowa o przesyłanie treści cyfrowych (newslettera), zgodnie
z „Regulaminem Newslettera”, dostępnym na stronie Sklepu.
4. Klient, który zapisał się do newslettera może zrezygnować z jego
otrzymywania w każdej chwili, poprzez kliknięcie w służący do tego link
zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera – co będzie
stanowiło natychmiastowe rozwiązanie „umowy na dostarczanie
newslettera” łączącej Klienta i Usługodawcę.
5. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
funkcjonowania Sklepu i platformy kursowej. Klient powinien
poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub
przerwach w funkcjonowaniu Sklepu lub platformy kursowej.
6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w
związku z korzystaniem ze Sklepu i jego funkcjonalności, Sprzedawca
podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia
zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki
służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez
osoby nieuprawnione.
7. Z uwagi na ważne przyczyny, w szczególności: konieczność ulepszania i
czuwania nad poprawnym i bezpiecznym działaniem Sklepu Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania dostępności Sklepu w
celu jego rozbudowy, konserwacji bądź aktualizacji, o czym Użytkownik
będzie informowany drogą mailową lub na stronie internetowej Sklepu.
8. Jeżeli Sprzedawca podejmie decyzję o zakończeniu świadczenia usług,
zakończeniu sprzedaży Produktów poprzez zamknięcie części lub całości
Sklepu, wówczas poinformuje Klientów o tym poprzez opublikowanie na
stronach Sklepu odpowiedniej informacji i wysłanie wiadomości
mailowych. W sytuacji, jeżeli Klient ma aktywny Produkt lub Treści Cyfrowew Koncie Klienta, Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić możliwość
pobrania ww. Treści Cyfrowych lub Produktu przez okres 1 (jednego)
miesiąca od otrzymania przez Klienta maila z informacją o możliwości
pobrania albo Sprzedawca zapewni narzędzie zastępcze z dostępem do
nich przez czas określony w Umowie Sprzedaży, o czym również
poinformuje Klienta mailowo.
§6 Zasady korzystania ze Sklepu
1. Klient może korzystać ze Sklepu wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest
wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu w celu prowadzenia działalności
komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
2. W ramach korzystania ze Sklepu, jak również w ramach korzystania przez
Klienta ze sposobów komunikacji zaproponowanych Klientowi przez
Sprzedawcę (np. poprzez utworzone i udostępnione Klientowi grupy na
platformie społecznościowej lub komunikatorze w ramach zakupionego
Produktu), zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym,
w tym w szczególności zabrania się:
◦ dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy
prawa, w szczególności w ramach formularza Zamówienia i
wiadomości prywatnych,
◦ rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu lub grup w mediach
społecznościowych i komunikatorach, niezamówionej informacji
handlowej,
◦ korzystania z udostępnionej przez Sprzedawcę w ramach
zakupionego przez Klienta Produktu grupy na platformie
społecznościowej lub grupy w komunikatorze w sposób niezgodny z
Regulaminem, regulaminem danej platformy społecznościowej,
komunikatora oraz obowiązującymi przepisami prawa,
◦ korzystania ze Sklepu w sposób niezgodny z Regulaminem oraz
przepisami prawa,
◦ korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
◦ korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach
internetowych Sklepu lub na grupie na platformie społecznościowej
lub grupie w komunikatorze, (która została udostępniona Klientowi w
ramach zakupionego Produktu) do innych celów niż osobistego
użytku.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w
związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł
przez osoby postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami
systemu.
4. Klient jest uprawniony do korzystania ze Sklepu wyłącznie w sposób zgodny
z obowiązującym prawem oraz Regulaminem.
5. Zakazane jest korzystanie z funkcjonalności Sklepu w sposób sprzeczny z
zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
6. Zakazane jest dostarczanie jakichkolwiek danych bądź treści o charakterze
bezprawnym, w tym danych niezgodnych ze stanem faktycznym.
7. Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z Usług lub
Sklepu muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność
za podanie danych niezgodnych z prawdą.
§7 Konto Użytkownika1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. Przy
czym zakup niektórych Produktów może wiązać się z koniecznością
założenia Konta w celu korzystania z zakupionych Produktów.
2. Konto daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii
Zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie, dostęp do Kursów, dostęp do
zakupionych Produktów lub Usług, dostęp do uzyskanych certyfikatów,
sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Klienta.
3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony
pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta
na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
5. Z chwilą założenia Konta, Usługodawca wysyła do Klienta na podany w
formularzu adres mailowy wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta
wraz z załączonym Regulaminem Serwisu.
6. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie
zrezygnować z Konta.
7. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do
Sprzedawcy na adres e-mail: hello@businessplannerka.pl, czego skutkiem
będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie
jego prowadzenia.
8. W niektórych przypadkach, usunięcie Konta może wiązać się z utrata
dostępu go zakupionych Produktów.
9. Usunięcie Konta nie spowoduje usunięcia informacji o złożonych
Zamówieniach z wykorzystaniem Konta, które to informacje Sprzedawca
będzie przechowywał do czasu upływu przedawnienia roszczeń z umowy
zawartej za pośrednictwem Sklepu lub przez cały czas funkcjonowania
Sklepu, chyba że wcześniej Klient sprzeciwi się przechowywaniu tych
informacji, a Sprzedawca nie będzie posiadał nadrzędnego interesu w ich
przechowywaniu.
§8 Wymagania techniczne
1. Klient może korzystać z udostępnionych funkcji Sklepu Internetowego w
sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w
sposób niezakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego oraz
korzystanie z niego przez innych Klientów.
2. Do skorzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną oraz
funkcjonalności Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz
składania Zamówień na Produkty lub Usługi potrzebne są:
◦ dostęp do Internetu;
◦ odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca
pliki typu cookies oraz obsługę javascript – Internet Explorer, Opera,
Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome;
◦ aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail.
3. Warunkiem skorzystania z Usług cyfrowych lub Produktów (w szczególności
e-booków, kursów online i materiałów elektronicznych):
◦ w przypadku, gdy są one udostępniane w formie pliku
komputerowego w formacie np.: .PDF, .EPUB, .MP3, .MP4, .MOBI –
posiadanie programu obsługującego takie pliki oraz umiejętność
korzystania z tych programów,◦ w przypadku, gdy e-book lub materiał elektroniczny zawiera także
pliki MP4 lub MP3 – posiadanie programu odtwarzającego te
formaty, oraz umiejętność korzystania z tych programów;
◦ w przypadku, gdy Treść Cyfrowa jest dostępna w Koncie – posiadanie
Konta Użytkownika oraz dostęp do połączenia internetowego oraz
spełnienie wymagań technicznych wymienionych w niniejszym
Regulaminie.
◦ w przypadku, gdy Treść Cyfrowa jest dostarczana lub Usługa online
jest świadczona przez wskazany przez Sprzedawcę komunikator,
grupę w mediach społecznościowych – posiadanie konta w
komunikatorze lub mediach społecznościowych, dostęp do
połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych
wymienionych w regulaminie danej platformy.
4. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wypadki wynikające
z niedostosowania się Klienta do przedstawionych w Regulaminie
wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem
teleinformatycznym, z którego korzysta.
5. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu
pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i
informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
6. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu
Internetowego możliwe było z wszystkich popularnych typów komputerów,
systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednak nie
gwarantuje i nie odpowiada za możliwość i efektywność korzystania z
wymienionych stron w całości lub części przy użyciu wszystkich dostępnych
narzędzi.
7. Korzystanie ze Sklepu Internetowego następuje za pośrednictwem
ogólnodostępnej sieci Internet, która ze swej istoty nie gwarantuje
niezawodności ani poufności komunikacji pomiędzy Klientem a Sklepem,
w tym w zakresie treści przesyłanych informacji oraz niejawności danych
Klienta. Ochrona danych osobowych Klienta realizowana jest zgodnie z
zasadami określonymi w treści Polityki Prywatności dostępnej na stronie
Sklepu.
8. Sprzedawca oświadcza, że nigdy nie wysyła próśb o przysłanie e-mailem
hasła Klienta.
9. Sprzedawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia każdorazowej,
ciągłej i pełnej dostępności Sklepu.
10. Treść zawieranych Umów Sprzedaży między Sklepem a Klientami
utrwalana jest i udostępniana Klientom w wersji elektronicznej na zasadach
określonych w Regulaminie.
§9 Składanie, realizacja i dostarczanie Zamówień
1. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.
2. Klient składa Zamówienie poprzez:
◦ wybór jednej lub kilku pozycji Produktów oferowanych w Sklepie
Internetowym przez kliknięcie dostępnej opcji np. „Dodaj do koszyka”
„Zamów” „Zapisz się” „Kupuję” etc., przejście do okna Koszyk, a
następnie kliknięcie przycisku „Przejdź do kasy”, który kieruje do
formularza zamówienia,◦ prawidłowe wypełnienie elektronicznego formularza Zamówienia,
którego wzór został zamieszczony w Sklepie Internetowym,
◦ wysłanie formularza Zamówienia w formie elektronicznej ze strony
Sklepu Internetowego przez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”
oraz zaakceptowaniu wszystkich okienek, opisanych w ust. 8
niniejszego paragrafu,
3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez
cały rok.
4. Zamówienie będzie uznane za złożone, jeżeli w formularzu Zamówienia
zostaną zamieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową
identyfikację Klienta, w tym w szczególności numer telefonu kontaktowego
lub adres poczty elektronicznej. W wypadku, gdy podane dane nie są
kompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeżeli kontakt z
Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania
Zamówienia.
5. Każde prawidłowo złożone Zamówienie otrzymuje unikalny kod
pozwalający na identyfikację Zamówienia oraz Klienta.
6. Sprzedawca potwierdza złożenie Zamówienia poprzez wiadomość email.
7. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w
niniejszym Regulaminie z uwagi na brak zamówionego Produktu
Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi
niezwłocznie Klienta o tej okoliczności proponując inny termin realizacji
Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego
terminu realizacji Zamówienia. Z zastrzeżeniem przepisów prawa
bezwzględnie obowiązującego, w tym przepisów regulujących
odpowiedzialność wobec Klienta będącego Konsumentem lub
Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, żadna ze stron nie będzie
podnosić wobec siebie jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji
Zamówienia, o której mowa w niniejszym ustępie Regulaminu.
8. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w
formularzu Zamówienia koniecznych danych oraz akceptacja Regulaminu
poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako „Akceptuję Regulamin
zakupów oraz Politykę Prywatności”. Akceptacja jest niezbędna do
dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
9. Wyrażenie zgody na realizację Zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie
przycisku „Zamawiam i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty za
Zamówienie.
10. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk
„Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez
siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie
Produktów, jak również co do formy płatności.
11. Klient może zaznaczyć checkbox, ze zgodą na przetwarzanie jego danych
osobowych w celu wysyłania mu Newslettera przez Sprzedawcę (jeśli taka
opcja jest dostępna), co wiąże się z zawarciem przez strony umowy na
dostarczanie treści cyfrowej (newslettera), zgodnie z §7 ust. 2-4 niniejszego
Regulaminu. Nie jest to jednak obowiązkowe.
12. Jeżeli Klient dokonuje zakupu Treści cyfrowej, konieczne jest złożenie
oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o
wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o dostarczanie
Treści cyfrowej, która nie jest zapisana na nośniku materialnym i rezygnacja
z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy (tj.z chwilą otrzymania przez Klienta Treści cyfrowej lub dostępu do niej), o ile
wolą Klienta jest otrzymanie Treści cyfrowej niezwłocznie po jej zakupie.
13. Jeżeli Klient dokonuje zakupu Usługi online, której rozpoczęcie świadczenia
planowane jest przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od
umowy, konieczne jest złożenie oświadczenia Konsumenta lub
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na
natychmiastowe wykonanie umowy o świadczenie Usługi online i
rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego jej
wykonania (np. z chwilą otrzymania linku do transmisji live, grupy, dostępu
do Usługi online, zakończeniem Usługi online i in.), o ile wolą Klienta jest
świadczenie Usługi online przez Sprzedawcę na jego rzecz niezwłocznie po
jej zakupie.
14. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać
wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie
dostępnych w Sklepie.
15. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres
mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia, zawierający
ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów i informacji
dotyczących Zamówienia.
16. Po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, wysyłana
jest automatyczna wiadomość e-mail, w której znajduje się link pozwalający
na ściągnięcie/załadowanie zakupionego Produktu Cyfrowego lub
instrukcja dostępu do niego w Koncie.
17. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez
Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 16 niniejszego paragrafu. Umowa
Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z
Regulaminem.
18. Dostarczenie Produktu (realizacja Zamówienia) będzie przebiegało w
następujący sposób:
◦ po opłaceniu Zamówienia (zarówno jednorazowo, jak i w ramach
płatności ratalnej) adres www do pobrania Produktu zostanie
przesłany na adres email Klienta niezwłocznie od momentu
uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
◦ Jeżeli charakterystyka i opis Produktu lub Usługi online tak stanowi –
dostęp do Produktu lub Usługi online może zostać przyznany w
Koncie Użytkownika niezwłocznie od momentu uzyskania
pozytywnej autoryzacji płatności lub w terminie podanym w opisie
Produktu, co zostanie potwierdzone w wiadomości mailowej
przesłanej po opłaceniu Zamówienia przez Klienta.
◦ Przy wyborze niektórych opcji płatności jak np.: „Raty” lub „Przelew on
– line” do dostawy należy doliczyć czas niezbędny dla zaksięgowania
środków na rachunku bankowym Sklepu Internetowego (zwykle 1-2
dni robocze).
19. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej
autoryzacji płatności.
20. W przypadku zakupu Produktu, który nie jest materiałem cyfrowym lub
wymaga ustalenia terminów jego dostarczenia lub stanowi indywidualną
Usługę online (np. zakup konsultacji indywidualnych online lub
indywidualnego szkolenia.), Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu
maksymalnie 5 dni roboczych od dokonania zakupu, na dane kontaktowe
podane w trakcie składania Zamówienia w celu ustalenia szczegółów iterminu odbioru Produktu lub wykonania danej Usługi (przeprowadzenia
konsultacji, szkolenia, kosmogramu itp.).
21. Dodatkowe warunki Sprzedaży lub świadczenia Usług, są uregulowane
każdorazowo w opisie Usługi Cyfrowej, Produktu lub Produktu Cyfrowego
dostępnego w Sklepie.
§10 Ceny produktów i formy płatności
1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto, to jest zawierają VAT
(podatek od towarów i usług) zgodnie z odpowiednimi przepisami.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów
prezentowanych na stronach internetowych Sklepu, wycofywania oraz
wprowadzania nowych Produktów i Produktów Cyfrowych,
przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych.
Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały
złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
3. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za
pośrednictwem platformy płatniczej:
◦ PayPal (PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal
L-2449, Luksemburg) – poprzez płatność elektroniczną za
pośrednictwem konta w PayPal,
◦ Autopay S.A. – ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot KRS:
0000320590, NIP: 5851351185, REGON: 191781561 – podmiot
świadczący obsługę płatności online w zakresie płatności kartami i
płatności odnawialnych (subskrypcyjnych),
◦ TubaPay Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 11, 00-513 Warszawa, Polska –
płatności online;
◦ Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Szwecja –
płatności online;
◦ PayPro S.A. (Przelewy24), ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, Polska, KRS
0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068 – płatności online;
◦ PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, Polska, KRS
0000274399, NIP 7792308495, REGON 300523444 – płatności online.
◦ Innej platformy płatniczej dostępnej w procesie składania
Zamówienia.
◦ PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, Polska,
◦ KRS 0000274399, NIP 7792308495, REGON 300523444 – płatności
online,
4. Klient zostaje przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez
dostawcę platformy płatniczej, gdzie wybiera sposób płatności i dokonuje
płatności za wybrany Produkt, zgodnie z instrukcją dostawcy usług
płatniczych. Klient może też zapłacić kartą płatniczą, jeśli taka opcja jest
dostępna. Operatorem kart płatniczych jest podmiot wskazany w ustępie
15a powyżej.
5. Wszelkie Płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z obowiązującymi
regulacjami dostawców usług płatniczych oraz przepisami prawa, a
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu
Płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami
powstałymi po złożeniu przez Klienta należnych środków lub weryfikacji
danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta
nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają
zrealizowanie Płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem
innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub dostawcy usług
płatniczych.
7. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:◦ przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto
Sprzedawcy za pośrednictwem systemu płatniczego. Dostęp do
Produktu zostanie przydzielony po otrzymaniu i zaksięgowaniu
przelewu na rachunku bankowych Sprzedawcy,
◦ za pośrednictwem platformy płatniczej PayPal,
◦ przez skorzystanie z kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Mastercard,
MasterCard Electronic, Maestro,
◦ poprzez płatność ratalną – cena za Produkt zostaje rozłożona na
wybraną przez Klienta ilość rat, płatnych zgodnie z warunkami
przedstawionymi w opisie Produktu (zazwyczaj jest to dzień miesiąca
tożsamy z dniem płatności pierwszej raty) oraz zgodnie z §13
Regulaminu. Opłata może być pobierana automatycznie każdego
miesiąca z karty, jeśli Klient wybierze taką opcję płatności albo Klient
zobowiązuje się samodzielnie przez dany okres opłacać miesięcznie
ustaloną kwotę – za pośrednictwem wygenerowanego linku lub
Konta. Informacja o terminie płatności raty widnieje również w
Koncie, jak również jej opłacenie jest możliwe za pośrednictwem
Konta.
8. W przypadku płatności ratalnej istnieją dwie możliwości:
◦ ZAMAWIAM I PŁACĘ KARTĄ – uruchomienie płatności miesięcznej
kartą i wówczas karta Klienta będzie obciążana automatycznie, w
terminie i na kwotę odpowiadającą wysokości danej raty. Klient ma
możliwość wstrzymania automatycznego pobierania środków,
jednakże w dalszym ciągu Klient będzie zobowiązany do zapłaty
pozostałych rat.
◦ ZAMAWIAM I PŁACĘ PRZELEWEM ONLINE – w takim przypadku
płatności za przyszłe raty będą wymagały ręcznego działania Klienta i
Klient jest zobowiązany do uregulowania płatności w terminie.
9. Szczegółowe informacje dotyczące zasad płatności i dostępu do danego
Produktu znajdują się w opisie każdego Produktu a w przypadku
mentoringu 1:1 lub grupowego oraz mastermind – warunki płatności
znajdują się również w umowie zawartej między usługodawcą a Klientem.
10. Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu
kuponów lub kodów zniżkowych. Zniżka zostanie doliczona do koszyka.
11. Na każdy sprzedany Produkt, Sprzedawca wystawia paragon lub fakturę.
12. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na
wskazany przez siebie adres e-mail, dokumentów rozliczeniowych.
13. W przypadku Zamówień realizowanych drogą elektroniczną, koszty
dostawy wynoszą 0 zł.
§11 Płatności ratalne
1. Za niektóre Produkty, Klient może dokonać zapłaty w drodze
periodycznych płatności ratalnych. Warunki płatności ratalnej określone są
w ofercie lub opisie Produktu umieszczonym w Serwisie a w przypadku
mentoringu 1:1 lub grupowego oraz mastermind – warunki płatności ratalnej
znajdują się również w umowie zawartej między Usługodawcą a Klientem.
2. Termin płatności rat zazwyczaj stanowi dzień tożsamy z dniem płatności
pierwszej raty (zakupu Produktu), chyba, że z opisu Produktu lub umowy
wynikają inne ustalenia.3. W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności ratalnej Klient będzie
zobowiązany do dokonywania płatności w określonym terminie i na
warunkach wynikających z opisu danego Produktu lub zawartej umowy.
4. Cena Produktu jest opłatą za całość Produktu. Sprzedaż nie może być
podzielona na części, segmenty, części kursu ani poszczególne kursy lub
moduły. Klient otrzymuje dostęp do zakupionych Produktów jako całości,
za pośrednictwem Konta, niezwłocznie po złożeniu Zamówienia, zatem w
przypadku płatności ratalnej obowiązek zapłaty całej ceny nie ustaje:
◦ w przypadku zaprzestania korzystania z Produktu przez Klienta z
przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy,
◦ w przypadku ukończenia szkolenia, kursu, indywidualnych konsultacji
lub innych zakupionych w ramach płatności ratalnej Produktów,
Usług online, przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat.
5. Klient kupując Produkt w opcji zapłaty w ratach, nie może anulować
obowiązku zapłaty pozostałych rat.
6. W przypadku wyboru płatności ratalnej, jeżeli Klient nie dokona płatności w
ustalonym terminie, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania
Klientowi dostępu do Produktu do czasu uregulowania należności. W takim
wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę ̨ . Brak realizacji
zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do
wypowiedzenia umowy przez Klienta.
7. W przypadku wyboru płatności ratalnej poprzez automatyczne pobieranie
miesięcznej kwoty z karty Klienta, jeżeli Sprzedawcy nie uda się zrealizować
pobrania środków stanowiących opłacenie raty za Produkt lub Usługę z
przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedawca jest uprawniony do
zablokowania Klientowi dostępu do Produktu lub Usługi do czasu
uregulowania należności oraz do naliczenia do wysokości raty odsetek za
opóźnienie. W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić
ratę za pomocą innej formy płatności. Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub
którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez
Użytkownika.
8. W przypadku ukończenia Usług online lub innych Produktów zakupionych
w ramach płatności ratalnych, przed dokonaniem całkowitej spłaty
ustalonych rat, Klient jest zobowiązany do zapłaty pozostałych kwot raty.
9. W przypadku zakupu Produktu, które uprawniają Klienta do dostępu w
promocyjnych cenach do udziału we wszystkich przyszłych kursach i/lub
dostępu do wszystkich Produktów Cyfrowych, zapisy niniejszego paragrafu
stosuje się odpowiednio.
10. W przypadku uchybienia płatnościom lub odmowie spłaty zaległych rat za
Produkt upoważniający do dostępu w promocyjnych i obniżonych cenach
lub bez limitu, do wszystkich przyszłych kursów i/lub dostępu do wszystkich
Produktów, Sprzedawca będzie uprawniony do domagania się zapłaty
pełnej ceny za wszystkie Produkty, do których Klient miał dostęp w ramach
promocyjnych warunków.
11. W przypadku uchybienia płatnościom Sprzedawca będzie dochodził
zapłaty odsetek ustawowych za opóźnienie, jak również jest uprawniony do
dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania windykacyjnego i
sądowego.
§12 Korzystanie z Treści cyfrowych
1. Treści cyfrowe stanowią treść cyfrową w rozumieniu Ustawy o prawach
konsumenta.2. Do prawidłowego korzystania z Treści cyfrowych wystarczające jest
spełnienie wymagań zawartych w §10 „Wymagania techniczne” niniejszego
Regulaminu.
3. Treści cyfrowe uważa się za dostarczone w chwili, gdy treść cyfrowa lub
środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do treści cyfrowej lub pobranie
treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi.
4. W przypadku, gdy Klient nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego
zakupioną Treść cyfrową proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą pod
adresem hello@businessplannerka.pl
5. Jeśli charakter Treści cyfrowej tego wymaga Klient otrzymuje ją w wersji pdf
lub edytowalnej z możliwością dostosowania do własnych potrzeb
osobistych.
6. Klient może korzystać z zakupionych Treści Cyfrowych wyłącznie na własny
użytek i zgodnie z ich przeznaczeniem, czyli odtwarzać w ramach
platformy szkoleniowej udostępnionej w ramach Serwisu w celu
zapoznania się z treścią ̨ utworu.
7. Klient nie ma prawa do powielania, rozpowszechniania, kopiowania Treści
Cyfrowej (w całości lub we fragmentach). Zabronione jest zmienianie
struktury elektronicznej Treści Cyfrowej lub innego rodzaju modyfikacje (np.
usuwanie zabezpieczeń ́ lub oznaczeń ́ ). Niedozwolone jest również̇
dystrybuowanie Treści cyfrowej, udostępnianie, rozpowszechnianie lub
odtwarzanie publiczne.
8. Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Treści Cyfrowych przed
dostępem i korzystaniem z nich przez osoby nieuprawnione lub osoby
trzecie w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem. W
przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może kierować roszczenia
z tego tytułu względem Klienta, z tytułu łamania praw do danej kopii Treści
Cyfrowej.
9. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i
rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku
prowadzonych przez Sprzedawcę kursów, świadczonych Usług lub
wszelkich innych Produktów udostępnianych przez Sprzedawcę za
pośrednictwem Sklepu lub Konta.
§13 Zasady korzystania i członkostwa w grupie w mediach społecznościowych
lub w komunikatorze, utworzonej przez Sprzedawcę
1. Klient może korzystać z dostarczonych treści lub dostępu do grupy w
koncie społecznościowym lub komunikatorze, utworzonej przez
Sprzedawcę wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie
zasobów i funkcji grupy w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub
takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
2. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i
rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku
prowadzonych przez Sprzedawcę kursów, świadczonych Usług Cyfrowych
lub wszelkich innych Produktów udostępnianych przez Sprzedawcę za
pośrednictwem grupy w mediach społecznościowych lub w
komunikatorze.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w
związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia hasełprzez osoby postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami
systemu.
4. Klient zobowiązany jest korzystać z dostępu do utworzonej przez
Sprzedawcę grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora w
sposób zgodny z prawem, niniejszym Regulaminem, regulaminem serwisu
lub komunikatora, w którym grupa została utworzona i dobrymi
obyczajami, a w szczególności:
◦ korzystać z utworzonej przez Sprzedawcę grupy w mediach
społecznościowych lub komunikatorze w sposób niezakłócający
korzystanie z grupy przez pozostałych jej użytkowników,
nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich,
niewpływający negatywnie na funkcjonowanie grupy,
◦ nie udostępniać danych dostępowych do grupy w mediach
społecznościowych lub komunikatora jakimkolwiek osobom trzecim,
◦ nie rozpowszechniać, nie udostępniać jakichkolwiek treści,
materiałów, danych osobowych, postów, komentarzy innych
członków grupy lub jakichkolwiek innych treści, do których Klient
uzyskał dostęp w ramach zakupionego Produktu i dostępu do grupy
w mediach społecznościowych lub komunikatorze utworzonej przez
Sprzedawcę,
◦ nie rozpowszechniać kursu ani jego poszczególnych fragmentów bez
uprzedniej zgody Sprzedawcy.
5. Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z usług
Sprzedawcy lub utworzonej przez niego grupy w mediach
społecznościowych lub w komunikatorze muszą być zgodne z prawdą.
Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z
prawdą.
6. W razie korzystania z grupy w mediach społecznościowych lub
komunikatorze w sposób sprzeczny z niniejszym §14 Sprzedawca
zachowuje prawo do usunięcia Klienta z grupy bez możliwości domagania
się zwrotu środków pieniężnych za zakup Produktu.
§14 Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na
prawach konsumenta
1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo
odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z
zastrzeżeniem §17 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
przyczyny.
2. Z zastrzeżeniem §17 Regulaminu, Konsument lub Przedsiębiorca na
prawach konsumenta w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie
Treści cyfrowych lub świadczenie Usługi online może od niej odstąpić bez
podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta wyrażona zgoda
na dostarczenie Treści cyfrowych lub wykonanie Usług online przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy, co wiąże się z rezygnacją z
tego prawa przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta.
3. Do zachowania terminu wystarczy poinformowanie Sprzedawcy w drodze
jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą
tradycyjną na adres firmy lub informacja przekazana pocztą elektroniczną
na mail hello@businessplannerka.pl), przed upływem terminu do
odstąpienia.
4. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za
niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jestzwolniony z wszelkich zobowiązań. Sprzedawca zwraca mu wszystkie
otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym
przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został
poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od
umowy.
5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji,
chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku
Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu
otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania,
w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. W przypadku umowy o dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi online
Konsument może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył
Treści cyfrowej lub Usługi online niezwłocznie po wezwaniu go przez
Klienta lub w uzgodnionym terminie.
8. Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi
online bez wzywania do dostarczenia Treści lub Usługi online, jeżeli:
1. Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie
dostarczy ich, lub
2. Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy
wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej lub
Usługi online miała dla Klienta istotne znaczenie.
9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
10. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję
dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu
na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§15 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
1. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Konsumentowi w odniesieniu do umowy o świadczenie Usług online, za
które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest
zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę
online za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i
przyjął to do wiadomości,
2. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje
prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie
Usługi online rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez
Usługodawcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się
proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia z uwzględnieniem
określonej ceny Usługi online oraz wartości Treści cyfrowych dostarczonych
w jej wykonywaniu.
3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Konsumentowi również w odniesieniu do umowy:◦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
◦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu
zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
◦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
◦ w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,
ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi rzeczami.
◦ w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub
wizualne albo programy komputerowe dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu.
4. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje
prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowych
niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest
zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
◦ Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą
Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
◦ Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia (dostarczenia mu Treści cyfrowych) przez Sprzedawcę
utraci prawo odstąpienia od umowy,
◦ Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do
wiadomości,
◦ Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub
Przedsiębiorcę na prawach konsumenta zgody na dostarczenie Treści
Cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa
odstąpienia od umowy.
5. W przypadku zamówienia Treści Cyfrowej lub Usługi online, Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który w okolicznościach
wskazanych §17 powyżej, pobierze plik lub zaloguje się do Konta, na którym
Treści cyfrowe zostały udostępnione lub skorzysta albo zacznie korzystać z
Usługi online przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do
odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie
z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
6. Prawo do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 1 dotyczy
sprzedaży konsumenckiej, a więc ma ono zastosowanie wyłącznie do
Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach
Konsumenta.
7. W momencie dokonania zakupu Produktu Cyfrowego, Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta składa oświadczenie o wyrażeniu
zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o dostarczanie Produktu
Cyfrowego, który nie jest zapisany na nośniku materialnym i rezygnuje z
prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy (tj. z
chwilą otrzymania przez Klienta Produktu Cyfrowego).
§16 Dane osobowe i pliki cookies1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta
jest Sprzedawca, zwany dalej Administratorem.
2. Administrator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z
Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (tzw. RODO), a także zgodnie z zasadami zawartymi w
Polityce prywatności Sprzedawcy, dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
3. Klient podaje przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe do
przetwarzania przez Administratora w celu realizacji złożonego
Zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania,
aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych, a także skorzystania z
pozostałych uprawnień wynikających z Polityki prywatności.
4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych
osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień
przez Sprzedawcę zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się
na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Polityka Prywatności”.
5. Szczegółowe zasady zbierania plików cookies za pośrednictwem Sklepu,
zostały opisane w Polityce Cookies, która znajduje się na stronie
internetowej Sklepu w zakładce „Polityka Cookies”.
§17 Odpowiedzialność
1. Świadczenie usług przez Sprzedawcę dokonywane jest na podstawie
ograniczonego zasobu informacji o Kliencie. Sprzedawca nie dysponuje
wywiadem medycznym ani wynikami badań Klienta, w szczególności
Usługodawca nie posiada danych dotyczących stanu zdrowia Klienta,
zaleceń lekarskich, schorzeń lub urazów Klienta.
2. Wszystkie materiały dostarczane przez Sprzedawcę w ramach usług są
publikowane wyłącznie w celach informacyjnych lub edukacyjnych, a nie
w celu leczenia jakichkolwiek stanów lub chorób. Portal nie jest źródłem
wiedzy medycznej. Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby gruntownie wyjaśnić
zagadnienia przedstawione w produktach, pomimo to nie ponosimy
odpowiedzialności za błędy lub nieścisłości, które mogą wyniknąć.
3. Rekomendujemy konsultacje z lekarzem w sprawie możliwości
zastosowania treści przedstawionego w materiałach, opinii lub zaleceń
dotyczących objawów lub stanu zdrowia Klienta. Instrukcje i porady
przedstawione na stronie nie zastępują porad medycznych i nie są
substytutem doradztwa medycznego. Informacje te należy wykorzystywać
w połączeniu z wskazówkami i opieką lekarza. Zachęcamy do rozważnego
podejmowania wszelkich decyzji dotyczących zdrowia.
4. Wyniki i przychody demonstrowane na kursach i szkoleniach oraz w
opisach Produktów przygotowanych przez Sprzedawcę są ̨ aspirującymi
oświadczeniami możliwych rezultatów. Sukces kursów i szkoleń ́ w Sklepie,
referencje i inne przykłady to wyjątkowe rezultaty i nie są gwarancją, że
każdy Klient osiągnie te same wyniki. Indywidualne rezultaty mogą ̨ się
różnić, a w szczególności zależą ̨ one od indywidualnych zdolności,
podejścia, sposobu i efektywności pracy, umiejętności i doświadczenia w
biznesie, poziomu motywacji, staranności w stosowaniu kursów, gospodarki,normalnych i nieprzewidzianych czynnościach związanych z
prowadzeniem działalności gospodarczej oraz innych czynników.
5. Dla osiągnięcia prawidłowych efektów zakładanych u Klienta przez
Sprzedawcę koniecznym jest czynne korzystanie z Produktów, w tym w
szczególności wykonywanie powierzonych zadań, w tym samodzielnych
ćwiczeń, aktywne uczestnictwo w prowadzonych zajęciach, kursach,
szkoleniach i samodzielna praca w sposób wskazywany przez Sprzedawcę.
§18 Prawa autorskie
1. Sklep oraz wszelkie Produkty sprzedawane za jego pośrednictwem
zawierają treści chronione prawem autorskim, prawem własności
przemysłowej oraz dobra niematerialne chronione prawem własności
intelektualnej. Zakazane jest powielanie i rozpowszechnianie w
jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez uprzedniego zezwolenia,
jakiejkolwiek treści zawartej w Sklepie, Produktach w szczególności tekstu,
grafiki, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć, programów i in.
2. Teksty i zdjęcia dostępne w Sklepie oraz Produkty, które Klient może kupić
za pośrednictwem Sklepu (e-booki, materiały edukacyjne, kursy online)
stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie
autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują
wyłącznie Sprzedawcy.
3. Dalsze rozpowszechnianie bez zgody Sprzedawcy tekstów, zdjęć lub
Produktów zakupionych przez Klienta, stanowi naruszenie praw autorskich
przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną
lub karną.
4. Zakup Produktu nie daje Klientowi żadnych autorskich praw majątkowych
ani osobistych do Produktu. Klient może korzystać z niego wyłącznie dla
własnych potrzeb.
5. Klient jest zobowiązany do wykorzystywania treści Sklepu i zakupionych
Produktów wyłącznie do dozwolonego użytku własnego.
6. Modyfikowanie, kopiowanie, dystrybucja, przekazywanie, wyświetlanie,
przesyłanie, przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych
prac z materiałów, o których mowa powyżej, a także odsyłanie i sprzedaż
tych materiałów nie jest dopuszczalna.
7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na stronie internetowej
Sklepu treści reklamowych dotyczących oferowanych usług, jak i towarów i
usług osób trzecich, w formach stosowanych w sieci Internet.
8. Sprzedawca może także udostępnić zasoby systemu teleinformatycznego
Sklepu w celu zamieszczania i przechowywania przez inne podmioty treści
o charakterze reklamowym (które nie muszą być związane z Usługami), np.
Google AdSense. Wszelkie wpływy z tytułu zamieszczania i przechowywania
w Serwisie treści reklamowych przysługują wyłącznie Sprzedawcy.
Szczegółowe warunki zamieszczenia i przechowywania treści o charakterze
reklamowym jak i zasady odpłatności ustala każdorazowo Sprzedawca z
podmiotem zainteresowanym zamieszczeniem i przechowywaniem takich
treści.
9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na urządzeniach
Klientów plików „cookies” w celu ułatwienia nawigacji Użytkownikom oraz
poprawnego działania Sklepu.10. Na Produkty oferowane w Sklepie Internetowym co do zasady udzielana
jest licencja niewyłączna na czas nieokreślony na korzystanie z Produktów,
przy czym Sprzedawca może zastrzec termin usunięcia lub wygaśnięcia
dostępu do Produktów lub Usług co zostanie wskazane w opisie danego
Produktu.
11.
§19 Reklamacje dotyczące Treści cyfrowych i Usług online
1. W przypadku Zamówienia dotyczącego Treści cyfrowych lub Usługi online
w Sklepie, Klient może zgłosić reklamację, w szczególności w przypadku,
gdy:
◦ zakupiony Produkt okaże się uszkodzony lub nie jest możliwe jego
uruchomienie,
◦ w ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu
realizującego płatność informacji o dokonaniu pełnej płatności za
Produkt zostanie udostępniona Klientowi możliwość jego
uruchomienia.
2. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail
hello@businessplannerka.pl.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
4. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona za pomocą takiego środka
komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§20 Rękojmia i gwarancja
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt lub Usługę
zgodne z umową.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w razie braku
zgodności Produktu, treści lub Usługi online lub Usługi cyfrowej z umową
(rękojmia za wady).
3. Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują
postanowienia Rozdziału 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy
Kodeksu cywilnego.
4. W związku z obowiązującymi od 1 stycznia 2023 r. zmianami przepisów
dotyczących rękojmi i odpowiedzialności za brak zgodności towaru z
umową, Sprzedawca informuje, że do umów zawartych przed tą datą
stosuje się dotychczasowe przepisy Kodeksu cywilnego o rękojmi (to jest
przepisy obowiązujące przed 1 stycznia 2023 r.).
5. Jeżeli Klient stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym
Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze
stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
6. Złożenie reklamacji na podstawie rękojmi jest możliwe na adres pocztowy
(adres siedziby firmy) lub elektroniczny (mail: hello@businessplannerka.pl).
7. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu
14 dni od dnia jej doręczenia, za pomocą takiego środka komunikacji, przy
wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
8. Sprzedawca nie jest gwarantem produktów objętych gwarancją
producenta. W przypadku udzielenia przez gwaranta (producenta)
gwarancji, jej warunki są udostępnione przy danym produkcie.§ 21 Promocje
1. Sklep może organizować obniżki cen, przedsprzedaż, rabaty, gratisy lub
podejmować inne działania promocyjne (dalej jako: „Promocje”). Za
Promocje uważa się np.:
◦ promocje produktowe – polegające na obniżce ceny lub niższą cenę
w przedsprzedaży danego Produktu o określoną kwotę lub rabat
procentowy, określony każdorazowo na stronie Produktu,
◦ promocje wartościowe – polegające na obniżce ceny Koszyka
zawierającego produkty objęte promocją o rabat kwotowy lub
procentowy określony każdorazowo po dodaniu Produktów do
Koszyka i spełnieniu szczegółowych warunków promocji
umieszczonych na stronie Promocji,
◦ pakiety promocyjne – polegające na przyznaniu Klientowi rabatu
kwotowego lub procentowego na dany pakiet (zestaw) kilku
Produktów objętych Promocją. Promocja obejmuje Produkty
wskazane w warunkach promocji.
2. Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas
składania Zamówienia.
3. Po złożeniu Zamówienia zawierającego pakiet lub zestaw promocyjny nie
ma możliwości jego podziału.
4. W przypadku, gdy przedmiotem Zamówienia jest pakiet lub zestaw
promocyjny, odstąpienie przez Klienta od Umowy, zgodnie z §16 niniejszego
Regulaminu, może dotyczyć wyłącznie całego pakietu lub zestawu
promocyjnego. Nie ma możliwości rezygnacji z pojedynczych Produktów
wchodzących w skład pakietu lub zestawu promocyjnego.
5. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile warunki
danej Promocji nie stanowią inaczej.
6. W przypadku dokonywania Promocji wiążącej się z ogłoszeniem obniżki
cen Produktów, Sprzedawca zawsze wskazuje przy promocyjnej cenie
najniższą cenę stosowaną przez Sprzedawcę w okresie, który nie może być
krótszy niż 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny.
7. Promocje, o których mowa powyżej, mogą ̨ być prowadzone m.in.: na
określony czas, do wyczerpania zapasu Produktów promocyjnych lub do
odwołania. Jeżeli w warunkach Promocji zastrzeżono ograniczoną pulę
produktów objętych Promocją, Promocja obowiązuje do czasu wyczerpania
puli takich produktów.
8. Warunki danej Promocji mogą być również opisane w Sklepie przy opisie
konkretnych Produktów nią objętych.
§22 Opinie o produktach w serwisie i ich weryfikacja
1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o
Produktach na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu.
2. Opinie wystawiane są wyłącznie przez Klientów, którzy faktycznie nabywają
Produkty lub Usługi Sprzedawcy.
3. Opinie wystawiane i przesyłane są do Sprzedawcy poprzez:
◦ Wiadomość mailową od Klienta, który dokonał recenzji zakupionego
Produktu,◦ Zamieszczenie przez Klienta, który nabył Produkt lub Usługę od
Sprzedawcy, komentarza na dedykowanej grupie Klientów
Sprzedawcy lub w mediach społecznościowych Sprzedawcy,
◦ Przesłanie wiadomości przez Klienta, który nabył Produkt lub Usługę
od Sprzedawcy, za pośrednictwem Konta Użytkownika.
4. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu
Internetowego (np. przy danym Produkcie).
5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w
Sklepie oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w
celu wystawienia opinii o Produkcie.
6. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań
bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej
konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności
intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając
opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym
Regulaminem i dobrymi obyczajami.
7. Sprzedawca zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od
jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca
podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od
jego Klientów:
◦ Opublikowanie opinii następuje po wcześniejszej weryfikacji przez
Usługodawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z
Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca
zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej
zwłoki, na podstawie sprawdzenia imienia, nazwiska, adresu
mailowego, nicku w mediach społecznościowych i faktu zakupienia
Produktu lub Usługi oraz jego rodzaju.
◦ W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do
Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia
pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt,
Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem
opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem
Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
8. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy
dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt
mogą być zgłaszane mailowo na adres: hello@businessplannerka.pl
9. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie
nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca
opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów.
Sprzedawca udostępnia opnie zarówno pozytywne, jak i negatywne.
§23 Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń
1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie
oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać
m.in. z:
◦ zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z
wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
◦ zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z
wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
Sprzedawcą,◦ bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw
konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań
należy ochrona konsumentów.
◦ internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://
ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do
pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań
umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub
umowy o świadczenie usług.
2. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać
na stronie internetowej
http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
3. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w
związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego.
Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
§24 Postanowienia końcowe
1. Regulamin i Umowa Sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę
sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest
na czas i w celu realizacji Zamówienia.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania
ofert, Promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku
dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów
zawartych przed dokonaniem zmiany.
4. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem
sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym
stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów
prawa.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego
Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do Umów Sprzedaży zawartych przed
zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili
zawarcia Umowy Sprzedaży.
7. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie
internetowej Sprzedawcy.
8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w
szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta czy ustawy o ochronie
danych osobowych i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych
Osobowych